Nejčastější dotazy
Posíláte i na Slovensko?
- od 4. 9. 2023 znovu spuštěno posílání na Slovensko přes Zásilkovnu. V tuto chvíli posíláme pouze zásilky do váhy 4 kg.
Osobní odběr, kdy je možné si zboží vyzvednout?
- zboží je možné si vyzvednout pouze po e-mailové nebo SMS výzvě
- k vyzvednutí jsou k dispozici 2 adresy
♦ Frýdecká 1094, 1. patro COOP Diskont, Vratimov - zde je sklad (nejedná se o prodejnu s pevnou otvírací dobou)
♦ L. Fajkuse 413, Vratimov - zde je sídlo firmy a osobní odběr je po dohodě možný v odpoledních hodinách
Máte i prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?
- na ulici Frýdecká 1094, 1 . patro COOP Diskont Vratimov je pouze skladové a výdejní místo e-shopu
Nejezděte prosím bez předchozí domluvy
Jak můžu objednávku zaplatit?
- na dobírku (platí se při převzetí zásilky)
- převodem (platba se posílá na náš účet a po obdržení platby dochází k odeslání zásilky)
- platba kartou při odeslání objednávky - pokud platba neprojde posíláme podklady k platbě převodem
Děláte i rozvoz?
- ano, po dohodě je možný rozvoz zásilky v rámci F-M, Ostravy a Havířova – většinou toto řešíme individuálně po dohodě
- pokud o rozvoz máte zájem, stačí to uvést do poznámky v objednávce
Mám v košíku objednávku a jde mi vybrat pouze osobní odběr?
- překročili jste maximální povolený váhový limit 28 kg na 1 objednávku
- objednávku je potřeba znovu projít a buď rozdělit, nebo některé zboží z objednávky odstranit
Objednávky nám neposílejte prosím do systému a neplaťte je. Váhový limit není možné individuálně upravit
Zboží není skladem, kdy bude dostupné?
- u zboží, v případě nedostupnosti, používáme 2 statusy:
♦ objednáno – zboží je již objednáno a naskladní se během 2 – 3 pracovních dnů
♦ momentálně nedostupné – zboží není skladem u dodavatele a čekáme na potvrzení termínu, následně dojde k objednání
Jak poznám, která ošatka je pro mě vhodná?
- u každé ošatky je uvedena velikost
♦ celulózové ošatky mají uvedenou gramáž na výslednou váhu chleba po upečení
♦ pedigové ošatky mají uvedenou výslednou váhu a kolik je potřeba mouky
Pokud si nevíte rady pošlete nám e-mail a s výběrem poradíme
Platba převodem, kdy můžu peníze odeslat?
- po odeslání objednávky Vám přijde potvrzovací e-mail s pokyny k platbě, poté můžete platbu odeslat
- pokud neobdržíme platbu do 2 - 3 pracovních dnů na účet obvykle se dotazujeme e-mailem na úhradu a ověřujeme správné zadání platby
Kdy bude zboží odesláno?
- doba zpracování objednávky je obvykle 1 – 2 pracovní dny
- záleží v jakém časovém rozpětí objednávka přijde a zda už daný přepravce neprovedl denní svoz zásilek
Jak poznám, že je objednávka odeslána?
- po zabalení a předáni zásilky přepravci, odesíláme automaticky e-mail s informacemi o odeslání zásilky
- následně Vás přepravce informuje o převzetí zásilky a v den dodání zasílá v SMS podklady s informacemi a podmínkami doručení, nebo vyzvednutí na pobočce
Jakou máte pracovní dobu?
Pracovní doba je: Po - Pá 8 – 16 hodin
v tuto dobu zpracováváme Vaše objednávky, e-mailové a telefonické dotazy
mimo tuto dobu se snažíme na Vaše e-mailové a facebookové dotazy reagovat v rámci možností
telefonické dotazy řešíme pouze v pracovní dny